влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:


Письмо в УК

Фотогалерея

«Токийское сжатие»: лица и позы пассажиров метро столиці Японии в час пик

«Токийское сжатие»: лица и позы пассажиров метро столиці Японии в час пик

Голосование

Накажут ли наглых «мажоров» за создание аварийной ситуации и избиение депутата Найема

Да, в полном соответствии с Законом
Нет, денег хватит откупиться
Не знаю что и сказать
...
Загрузка...
Печать

За розміщення реклами на піратських сайтах може бути кримінальна відповідальність

15.06.2017 17:42

Розміщення реклами на сайтах із піратським контентом може бути прирівняне до фінансування піратства згідно зі змінами до Кримінального кодексу України, які були внесені під час прийняття Закону «Про державну підтримку кінематографії». Про це заявив адвокат, експерт Інституту масової інформації Андрій Осипов під час заходу «Що повинні знати компанії-рекламодавці у зв’язку зі змінами законодавства про піратство: незнання не звільняє від відповідальності».

 Мова про ст. 176 «Порушення авторського права і суміжних прав» Кримінального кодексу, в якій ідеться про таке:

«1. Незаконне відтворення, розповсюдження творів науки, літератури і мистецтва, комп’ютерних програм і баз даних, а так само незаконне відтворення, розповсюдження виконань, фонограм, відеограм і програм мовлення, їх незаконне тиражування та розповсюдження на аудіо- та відеокасетах, дискетах, інших носіях інформації, камкординг, кардшейрінг або інше умисне порушення авторського права і суміжних прав, а також фінансування таких дій, якщо це завдало матеріальної шкоди у значному розмірі, -

караються штрафом від двохсот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк.

2. Ті самі дії, якщо вони вчинені повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або завдали матеріальної шкоди у великому розмірі, -

караються штрафом від тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на строк від двох до п'яти років.

3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені службовою особою з використанням службового становища або організованою групою, або якщо вони завдали матеріальної шкоди в особливо великому розмірі, -

караються штрафом від двох тисяч до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк від трьох до шести років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.

Примітка. Матеріальна шкода вважається завданою в значному розмірі, якщо її розмір у двадцять і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, у великому розмірі – якщо її розмір у двісті і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, а завданою в особливо великому розмірі – якщо її розмір у тисячу і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян».

«Фінансування піратства – новий вид злочину для українського закону. Очевидно, буде застосуватися аналогія до фінансування тероризму. Так само і принцип визначення фінансування будуть застосовувати як непряме фінансування та придбання краденого. Нам потрібно сформувати правозастосовчу практику. Звичайно, слідчі будуть діяти за принципом “кому це вигідно” і не завжди будуть шукати інтернет-пірата. Швидше за все, цей злочин буде мати форму вини з прямим чи непрямим умислом. Сподіваюся, що в українській практиці затвердиться виключно прямий умисел. Адже у випадку непрямого умислу слідчі будуть мати ширше поле для маніпуляцій. І, звичайно, слід пам’ятати, що гроші залишають сліди. А гроші в кого? В рекламодавця», – пояснив Андрій Осипов.

Нагадаємо, 23 березня Верховна Рада ухвалила закон «Про державну підтримку кінематографії в Україні» з пропозиціями Президента, який підписав його 20 квітня. Як відомо, цей закон був уперше прийнятий у вересні 2016 року, однак Президент повернув його в Раду з пропозиціями, які здебільшого стосувалися наповнення Державного фонду підтримки кінематографії. У першому варіанті пропонувалося наповнювати його за рахунок держбюджету (0,2% від видатків), продажу прав інтелектуальної власності і лотерей. В остаточному варіанті джерелами Фонду будуть тільки кошти, отримані від Українського культурного фонду, який виконує спеціальні функції щодо сприяння національно-культурному розвитку України, і кошти державного бюджету.

Закон також містить великий блок, присвячений питанню боротьби з інтернет-піратством. Зокрема, його ст. 52-1 регулює порядок припинення порушень авторського права і (або) суміжних прав в інтернеті. //  detector.media

 

Нашли орфографическую ошибку? Выделите ее мышью и нажмите Ctrl+Enter   
Редакция «УК» поможет отстоять ваши права и восстановить справедливость!
Пишите нам по адресу help@cripo.com.ua

Новости ТВ
Загрузка...
МетаНовости
Загрузка...