У налоговой цифры не сходятся даже в саморекламе — что ГНС может другим «насчитать»?!

24 вересня 2012 року на офіційному сайті державної податкової служби була опублікована стаття кричущим заголовком: «Слідчі податкової міліції повернули державі 538 млн. грн.»

 24 вересня 2012 року на офіційному сайті державної податкової служби була опублікована стаття кричущим заголовком: «Слідчі податкової міліції повернули державі 538 млн. грн.» 

Читаємо перший абзац цього «витвору мистецтва»: підрозділами податкової міліції ОДПС України з початку року забезпечено відшкодування збитків нанесених державі на 538 млн. грн. і це майже в 1,5 рази більше минулорічного результату (391 млн. грн.). Нібито непогано, але ж згідно норм чинного законодавства штрафи та пеня зросли вдвічі порівняно з минулим роком (ст.212 Кримінального кодексу України). А отже для того, щоб вийти хоча б на минулий рівень роботи, податковій міліції треба було б забезпечити відшкодування не на 538 млн. грн., а на 782 млн. грн..

У такому випадку напрошується логічний висновок, а саме — показники не покращилися в 1,5 рази, а погіршилися майже в 0,4 рази. Проте, якщо пригадати їхні минулі «шедеври», в яких вони себе виставляли героями та показували, як активно вони борються с «конвертаційними центрами», то можна побачити їхні махінації з цифрами. Адже там вказано, що до бюджету повинно було надійти 562 млн.грн., а це на 24 млн. грн. більше, ніж вказано в описуваній мною статті, яка вийшла набагато пізніше. Тобто податківці навіть не здатні притримуватись якоїсь однієї точки зору в своїх статтях.

Йдемо далі. В абзаці другому зазначається, що фігуранти кримінальних справ повернули 316 млн. грн. завданої шкоди та штрафів до державної скарбниці, що дає змогу уникнути кримінальної відповідальності за економічні злочини. Як звичайний громадянин розуміє ці слова, розкажу на прикладі одного свого клієнта, який ніколи не був, і скоріше за все не буде в тюрмі:

«…якщо я нібито вкрав купу грошей? не сплативши податки, то мені загрожує покарання не тільки за ухилення від сплати податків (ст.212 Кримінального кодексу України), а й за посадові (ст..191, 358, 364-367 КК України), які до речі набагато тяжчі, та інші (наприклад ст. 255 КК України), то який сенс мені повертати гроші державі та ще й в подвійному розмірі, якщо я все рівно понесу покарання за всі інші свої вчинки. А точніше — один вчинок, який все одно підпадає під декілька статей КК України; звільнення від однієї з них мене не врятує. Як на мене, то краще вже не повертати нічого, і понісши покарання, я хоча б буду впевнений в тому, що я не бідна людина.»

Ну і нарешті останній, третій абзац статті. Тут слідчі перевершили самі себе. В цьому році вони «завершили» цілих 1068 кримінальних справ, тобто це ще не факт, що ці всі справи було розпочато в цьому році. При цих показниках до суду дійшло лише 828 справ, отже 240 порушників вирішили питання с податківцями за взаємною згодою, просто кажучи — домовились з ким треба та відмазались. Крім того, серед вищезазначеної кількості «завершених» справ 642 про тяжкі та особливо тяжкі злочини, включаючи 8 кримінальних справ про злочини, вчинені у складі організованих груп та злочинних організацій.

Щодо тих самих 69 «конвертів» — такі злочини завжди є скоєними в складі організованих груп та злочинних організацій, адже таку діяльність неможливо вести одній людині. В такому випадку постає декілька питань: невже наша податкова настільки корумпована, що як мінімум 61 злочинна група змогла уникнути відповідальності за свої вчинки? Можливо податківці щось недоговорюють, якщо у них такий безлад у власних підрахунках? Хто може відповісти на поставленні питання? — Невідомо!!!

У підсумку ми маємо таку картину: в цьому році держава виділила з бюджету країни на податківців цілих 3 923 836 400грн., а вони натомість повернули лише 538 млн. грн. Ми, звичайно, розуміємо, що далеко не всі виділені гроші йдуть на відділи податкової міліції, а й на інших працівників, проте дуже сумніваємось, що на слідчих витрачається менше, ніж 538 млн. грн.. Отже такі органи працюють не на благо держави та її громадян в першу чергу, а навпаки — в збиток!

Мало того, вони ще й допомагають злочинцям уникнути покарання — звичайно не безкоштовно, адже будь-яка робота має оплачуватись. Тут з’являється таке питання: чи потрібен взагалі такий орган державі, який не працює належним чином? Саме державі, а не політикам, яким завжди не буде зайвим кишеньковий орган. Тим паче їх функції вільно можуть здійснюватись в повному обсязі і здійснюються частково іншими державним органами, такими як СБУ, Прокуратура, МВС.

Раніше ми вже писали статті на тему помилок податкової у власних підрахунках, проте, як бачимо, реакції ніякої нема. Ось тут вже декілька думок: або податківців не цікавлять думки звичайних громадян України стосовно їх роботи, або вони не досягли того рівня розумового розвитку, коли люди сприймають адекватно свої помилки та намагаються принаймні не повторювати таких.

Також цікаво, яким чином люди, які допускають такі помилки в простих підрахунках, потрапили на роботу в державний орган, однією з основних задач котрого є вміння правильно рахувати? Відповіді на це питання знають лише ті, хто приймав безпосередню участь при працевлаштуванні персоналу цього державного органу.

«Ліга захисту прав людини»

You may also like...