Как в киевском сервисном центре АМАТИ-СЕРВИС обманывают клиентов

Как в киевском сервисном центре АМАТИ-СЕРВИС обманывают клиентов

Мошенники есть везде, а уж в сервисных центрах их действительно много – это касается как ремонтников смартфонов так и бытовой техники. С одним из таких хитрецов, киевского сервис-центра “Амати-сервис”, пришлось столкнуться одной киевской семье, у которой забарахлила стиралка “Самсунг”Далее приводим рассказ потерпевшего:

***

Шановний Samsung, вибачте, але ваші київські сервіс-центри з побутової техніки – цілковите днище! В усякому разі, один із них: “Аматі-Сервіс”, що на Бориспольській, 9.

Image may contain: kitchen and indoor

Історія наших з ними взаємин досить банальна. Після переїзду відмовила в нас пральна машинка. Раптом перестала вмикатися, та й квит. Дружина звернулась на “гарячу лінію” Самсунг, і нам оформили заявку на виклик майстра.

Майстер від “Аматі” йшов рівно тиждень. ТИЖДЕНЬ! Але оце сьогодні, поки я був на роботі, врешті таки дійшов. Зняв кришки з машини, вийняв плати, трошки потицяв тестером… і заявив, що це вийшов із ладу силовий модуль. І поремонтувати його не можна, лише замінити. І це обійдеться нам у 4000 грн. А якщо доведеться і плату електроніки міняти, то іще 1600 грн. Після чого узяв за візит та діагностику 450 гривень, недбало скрутив машинку докупи і пішов.

No photo description available.

Через деякий час він перетелефонував, щоб повідомити, що трошки помилився – заміна силового блоку обійдеться нам у 5400 грн, і ще 1600 грн електроніка.

Дружина порадилась зі мною, і ми дійшли висновку, що такий ремонт є абсолютно нерентабельним, бо майже ті самі гроші коштує нова пралка.

Але я ж також трошки електронщік… душа болить викидати цілком справну річ, якій чомусь трошки погіршало! Тому, повернувшись додому після роботи, тепер вже я поліз до машинки сам…

Спочатку перевірив запобіжники, а тоді почав тестером міряти напруги. І тут з’ясувалося, що струм на силовий блок не потрапляє взагалі. Після чого я звернув увагу на циліндр мережевого фільтра, до якого під’єднано вхідний мережевий кабель.

Відкрутив його від корпусу… і клема силового блоку просто відпала з нього мені до рук! Виявляється, вона просто розтрусилася при переїзді, чи під час чергового прання. І ледве трималася на своєму місці.

Поставити клему на місце виявилося секундною справою. Після чого наша пралка… ожила!!! І вже радує нас якісним пранням, як раніше.

Висновки:

1. Пральні машини у Samsung гарні. Наша вже 7й рік нас радує, нарікань немає.

2. А от сервіс-центр “Аматі-Сервіс” у Samsung – повне лайно. Якщо їх спеціаліст не може виявити таку елементарну несправність – вибачте, який він тоді нафіг майстер? А якщо це, навпаки, “розводняк” на заміну цілком справної дорогої деталі – тоді у мене взагалі немає слів.

3. Друзі, якщо ви дійсно хочете, щоб щось було зроблено по-людськи – то ми з вами змушені це робити самостійно. На жаль, це нині абсолютно в усіх сферах так…

Щиро співчуваю самотнім жінкам і людям літнього віку, що не мають хисту копирсатись у сучасній техніці із викруткою та тестером. Добре, що сам захоплююсь цим ділом. Зекономив собі трошки коштів…

Отака-от пригода на порожньому місці. На 450 грн (і на тиждень без пралки).

Panas Masliynyk

You may also like...