У Львові ремонт трамваїв знову перевели на харківську «прокладку» з купою кримінальних справ

ЛКП «Львівелектротранс» в результаті відкритих торгів 1 жовтня підписало договір з ТОВ «Технології електротранспорту» на капітальний ремонт трамвайних вагонів вартістю 5,80 млн грн.

Про це пишуть «Наші гроші. Львів» з посиланням на дані системи «Прозорро».

Замовлено ремонт десяти візків трамвайних вагонів КТ4, вартість ремонту кожного з них складе 580 тис. грн. За ці кошти замінять колісні пари, відремонтують гальмівні механізми електродвигуни і т. д. Роботи виконуватимуть до кінця року на території компанії-переможця.

Крім «Технології електротранспорту» участь у торгах взяло лише комунальне підприємство «Дніпропетровський електротранспорт» Дніпровської міськради з пропозицією на майже 23 тис грн дорожчою. Під час аукціону учасники не торгувалися.

«Технології електротранспорту» зареєстрована в Харкові в 2016 році, а його власником є Павло Авєр’янов. Фірма працює через субпідрядника – комунальне підприємство «Салтівське трамвайне депо» (Харків), власні виробничі потужності в неї відсутні.

Директором «Технологій електротранспорту» є Павло Ковтуненко. Особа з такими ПІБ володіє  ТОВ «Віал-Сіко» з Віктором Манжосом. Манжосу належить одна з найбільших компаній на рекламному ринку України – ТОВ «Віал-Медіа». Там його партнерами є Володимир Деркач і Яна Макарець, дружина Максима Макарця, колишнього радника мера Харкова Геннадія Кернеса. Також він очолював Департамент територіального контролю Харківської міськради

«Технології електротранспорту» фігурує у низці кримінальних проваджень, зокрема, щодо  капремонту трамваїв КП «Трамвай» у Кам’янському (Дніпропетровська область). Слідчі підозрюють, що фірма не провела обіцяний ремонт 9 трамваїв Т-3, а поставила вживані вагони з Чехії, які додатково пофарбували. Ціна вагонів була завищеною на 400-500 тис./шт.

Крім цього , харківські правоохоронці підозрюють службових осіб місцевого КП «Жовтневе трамвайне депо» та «Технології електротранспорту» у зловживанні службовим становищем «з метою одержання неправомірної вигоди під час проведення капітального ремонту трамвайних вагонів». В квітні 2016 року фірма була визнана переможцем тендеру на капремонт вагонів за 67,10 млн грн., хоча не мала необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації та досвіду проведення аналогічних робіт. В подальшому через фірми-посередники комунальникам були поставлені списані чеські вагони.

«Львівелектротранс» вже вдруге замовляє послуги з ремонту у «Технології елетротранспорту». Раніше, у вересні 2018 року, комунальники замовили компанії ремонт таких же візків на 2,3 млн грн, а через три дні уклали додаткову угоду, згідно з якою змінили умови техзавдання. Новою угодою скасували післяремонтну обкатку візка та змінили строк експлуатації відремонтованих моделей. Спочатку він становив два роки на вузли візка і п’ять років на редуктор, або 100 та 300 тис. км пробігу, відповідно. Цей пункт змінили з посиланням на стандарт Міністерства ЖКГ, що дозволило знизити гарантійний термін експлуатації до 12 місяців.

You may also like...