Як я продавав діван на OLX – кодова назва (LOX)

Ловіть пораду, за яку я заплатив чималу суму грошей. Тільки спершу, для годиться, коротка передмова.

Ловіть пораду, за яку я заплатив чималу суму грошей. Тільки спершу, для годиться, коротка передмова.

Рішили ми, значить, дівани продати. Розмістили об’яву, вот ето вот всьо на OLX кодова назва (LOX). Майже зразу дзвонить "покупець", представляється співробітником фірми, що купує б/в дивани і реставрує. Ну ок, мені байдуже, аби забрали. Сторгувалися. Мотивуючи тим, що фірма не в Києві "покупець" просить номер картки. Обіцяє перевести кошти. Питаю, куди зручніше буде йому. Пропоную варіанти. Він обирає Monobank. І просить на зручний час віддати диван кур’єру.

Надвечір, коли банківський день майже "всьо", я вирішую подзвонить і нагадати про себе. "Покупець" каже, що всьо буде в лучшем відє.
За кілька хвилин вже з іншого номера дзвонить його напарник. Каже, що є представником служби безпеки банку і що по картці заблоковано транзакцію від Юридичної особи. Питає чи розблокувати. Ти, звісно, погоджується. Просить назвати чотири цифри з СМС. Якщо ти дебіл (а в моєму випадку це так і є) то ти називаєш код з СМС.

Потім питає який встановити ПІН код і чи лишити старий. (Якщо ти двічі дебіл, а і моєму випадку так і є) Ти погоджуєшся лишити старий ПІН і він, наче для перевірки просить його назвати. (Якщо ти тричі дебіл, а і моєму випадку так і є) Ти називаєш ПІН. І в той момент, коли ти паралельно переписуєшся із працівником справжнього Монобанку в телеграмі, і він тобі каже, що згаданий номер за їхньою службою безпеки не закріплено з картки дебіла, тобто мене, виводяться кошти. Ти блокуєш картку, рятуючи останні півтори тисячі. Їдеш і пишеш заяву в поліцію. І, в принципі, розумієш, що гроші помахати тобі руцьою. Бо з моменту реалізації транзакції твій банк за них вже не відповідає, вони на рахунку в іншому банку і, скоріше за все вже виведені або переведені в готівку.

Тільки одне питання, у мене без відповіді, чому не було СМС із проханням підтвердити транзакції?

Мораль.

1. Не тримати великий кредитний ліміт, бо в разі махінації ви ще залишитеся винними банку.
2. Ніколи і нікому не повідомляти дані картки.
3. Ніколи і нікому не вірити на слово, особливо, якщо людина представляється співробітником вашого банку.
4. У Монобанку НЕМАЄ обмежень по транзакціях від фізосіб до юросіб і навпаки.
5. Якщо спрацьовує чуйка одразу кидайте слухавку, а не займайтеся перевіркою паралельно. Не думайте, що ви самі розумні (насправді ні).
6. Потвори настільки наглючі, що надзвонювали ще 8 разів після того, як я заблокував картку.

У разі, якщо з вами таке трапилося, а трапитись таке може з кожним, блокуєте картку і пишете заяву в поліцію. Хай навіть вірогідність повернення коштів мізерна.

Та й таке. Продав, бл*ть діван

Сергій Мельничук

You may also like...