«ТЕЗ ТУР»: дышите глубже запахом «мусорного» завода!

На сайте http://www.teztour.com/ru/kiev/ ООО «Тез Тур» рекомендует своим клиентам отели DAIMA RESORT 5* та «DAIMA BIZ».

На сайте http://www.teztour.com/ru/kiev/ ООО «Тез Тур» рекомендует своим клиентам отели DAIMA RESORT 5* та «DAIMA BIZ».

Правда в том, что на территории этих отелей, начиная с вечера и до утра, практически нечем дышать из-за отвратительного запаха продуктов переработки, предположительно, мусорного завода. О чем туроператор, продающий туры в эти отели, скромно умалчивает.

Платите деньги и… дышите глубже.

Державне агентство України
з туризму та курортів
01135 м. Київ, пр. Перемоги 14

Державна інспекція України
з питань захисту прав споживачів
03680, м.Київ-150, вул. Горького, 174

Головне управління
з питань захисту прав споживачів
04071, м. Київ, вул. Верхній Вал, 42-А


Лаврова Андрія Миколайовича,
що мешкає за адресою:
04209, м. Київ, пр. Оболонський, XXX , кв. XXXX,
Тел./факс: XXXXXXXX
e-mail [email protected] 

ЗАЯВА
про порушення прав споживачів

Згідно Договору на туристичне обслуговування № 859 від 18 серпня 2011 року, укладеним між ТОВ «ТЕЗ ТУР» та Лавровим А. М., мені та моїй дружині Лавровій Н.В. був наданий комплекс туристичних послуг у готелі DAIMA RESORT 5* (пос. Кіріш, Туреччина) та готелі «DAIMA BIZ» у період з 10 по 17 вересня 2011 року. До речі, готелі DAIMA RESORT 5* та «DAIMA BIZ» є готелями, які рекомендується ТОВ «ТЕЗ ТУР» на своєму корпоративному сайті: http://www.teztour.com/ru/kiev/ (скріншоти додаються).

Після того, як я із своєю дружиною приїхав до готелю, з’ясувалось, що протягом ночі та зранку в номері готелю неможливо відкрити балкон (вікно) через смердючий запах. Вказаний запах був також як у коридорах приміщень готелю, де я мешкав, так і на території обох вказаних готелів. Крім того, приблизно о п’ятій годині кожного ранку нас будили крики півнів, що утримувались адміністрацією і знаходились на території зазначених готелів.

Протягом 11-12 вересня 2011 року я із своєю дружиною неодноразово звертався до менеджерів ТОВ «Тез Тур», які знаходились у готелі, з усними вимогами надати нам номер, де не буде вказаних недоліків. Оскільки численні звернення не дали результатів, 13 вересня 2011 року я подав письмову претензію електронною поштою, ref № 106413, але недоліки не були виправлені. При цьому, працівники ТОВ «ТЕЗ ТУР» відмовились підписувати Акт про порушення умов договору, який передбачений п.8.2. вказаного Договору.

Таким чином, я із своєю дружиною був змушений протягом усього туру у готель 5*, який був рекомендований туроператором, кожну ніч та ранок дихати смердючим запахом, пов’язаним з роботою заводу з перероблення сміття, і кожний ранок прокидатися у 5 годині ранку через крики півнів. Ці обставини істотно вплинули на якість нашого відпочинку і, якщо я би знав фактичні умови проживання у готелях, які рекомендується ТОВ «ТЕЗ ТУР», я в жодному разі не придбав би тур до вказаних готелів.

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 4, ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів», ст. ст. 20, 25 Закону України «Про туризм» споживачі під час придбання послуги мають право на необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про послуги, а також – на інформацію щодо характеристики готелю та відомості про підтвердження відповідності послуг готелю встановленим вимогам. Проте, ні туроператор, ні турагент не повідомили нас ні про смердючий запах на усій території вказаних готелів 5 *, ні про крики півнів.

Таким чином, при укладанні Договору туроператор та турагент ввели нас в оману стосовно основних характеристик готелю та очікуваних результатів споживання послуги, оскільки не надали необхідної інформації для здійснення свідомого вибору. Такі дії туроператора та турагента є нечесною підприємницькою практикою, яка заборонена законом (ст. 19 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Крім того, умовами Договору порушується принцип рівності сторін Договору, зокрема, шляхом створення штучних обмежень щодо строку та порядку подання претензій, відповідальності сторін, тощо. Це також є порушенням прав споживача, що передбачено ст. 21 Закону України «Про захист прав споживачів».

Відповідно до частини сьомої ст. 23 Закону України «Про захист прав споживачів» відсутність достовірної та своєчасної інформації про послуги є підставою для стягнення в дохід держави 30% вартості послуги, а згідно частини одинадцятої ст. 23 вказаного Закону за порушення умов Договору щодо групи споживачів (зокрема, відмову укладати Акт, передбачений п. 8.2. Договору) — штраф у розмірі до 10% вартості наданих послуг за попередній календарний місяць.

Згідно частини третьої ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів», ст. 20 Закону України «Про туризм» у разі виявлення недоліків у наданій послузі споживач має право вимагати відповідного зменшення ціни наданої послуги.

30 вересня 2011 року я звернувся з відповідними претензіями до ТОВ «ТЕЗ ТУР» та ФОП Тулупової Т.Р., яка безпосередньо від імені ТОВ «ТЕЗ ТУР» укладала вказаний договір, але відповіді на вказані претензії до цього часу не отримав.

Враховуючи вищевикладене, прошу провести відповідну перевірку діяльності ТОВ «ТЕЗ ТУР» (03150, м. Київ, вул. Червоноарміська, 63, кв. 2) та ФОП Тулуповой Т.Р. (01004, м. Київ, вул. Л. Толстого, оф. 4) та повідомити мене про прийняті заходи щодо припинення порушень прав споживачів та умов ліцензованої діяльності з боку ТОВ «ТЕЗ ТУР» та/або ФОП Тулуповой Т.Р.

Додаток:
Скріншоти на 2 арк.

 

07 листопада 2011 року — А.М. Лавров

 

Андрей Лавров 

Читайте также: