Як перевізник знищив автобусний маршрут. Страждають жителі трьох районів

Існував десь 42 роки. Обслуговував жителів трьох районів. Потрібний і популярний. Три райцентри, купа сіл. Їздили ним до залізничних вокзалів, на навчання, на лікування, до родичів.

Існував десь 42 роки. Обслуговував жителів трьох районів. Потрібний і популярний. Три райцентри, купа сіл. Їздили ним до залізничних вокзалів, на навчання, на лікування, до родичів.

У яготинського перевізника, що обслуговував цей маршрут всі роки, закінчилась ліцензія. Тендер виграв перевізник з м. Переяслав-Хмельницького. Досить глянути на мапу, щоб зрозуміти, що м. Переяслав-Хмельницький бог зна де від цього маршруту. Та то таке, може в нього автобуси в Яготині стоять. Хтозна.

Новоявлений перевізник робить кілька рейсів і припиняє возити пасажирів. Каже, що йому це не вигідно.Уже майже рік, як маршрут припинив існування. Люди дійшли вже й до нардепа Міщенка. Всі стверджують, що цей маршрут є приватною власністю і на власника немає ніякого впливу. Хоче їде- хоче ні.

В результаті маємо ситуацію, коли страждають жителі трьох районів. Особливо студенти, що стоять взимку на трасі, промерзають, хворіють. Та й не завжди то є безпечним.

Крім того, приватники Прилуки -Київ можуть зупинитися і підібрати, але візьмуть плату, як за проїзд між Києвом і Прилуками.

Яка вигода була вигравати тендер, щоб потім не іздити? Оце мене цікавить найбільше.

Яке дивне законодавство, що на безвідповідального перевізника немає впливу.

Читач «УК»

You may also like...