Как сотрудники ГАИ подделывают схемы ДТП. Читатель «УК» против инспектора-фальсификатора Рогульского

Как сотрудники ГАИ подделывают схемы ДТП. Читатель «УК» против инспектора-фальсификатора Рогульского 

Как сотрудники ГАИ подделывают схемы ДТП. Читатель «УК» против инспектора-фальсификатора Рогульского

 Начальнику ВДАІ ГУМВС
України у Вінницькій області
п/полковнику міліції
Прокопович Г.В.
Начальнику ВДАІ ГУМВС
України у м.Вінниця
майору міліції Присяжнюк А.В.
свідка ДТП по вул.. Червоноармійській
Рєгонюка Олександра Володимировича
прож. м.Вінниця, вул..Київська 62/70

П О Я С Н Е Н Н Я

24.09.09. я був свідком ДТП по вул..Червоноармійській. Приблизно о 15 години я стояв на розі вул..Червоноармійськоі та вул.Киівська біля світлофора у бувшого пивзаводу і очікував можливості перейти дорогу. На лівій полосі вул..Червоноармійській в напрямку вул.Київської стояло близько 7-9 легкових автомобілів тому, що для них на світлофорі горіло червоне світло. По правій полосі вул. Червоноармійській в напрямку вул. Київської на відстані менше метра від тротуару на якому стояли люди, рухався лише один автомобіль марки НІССАН з невеликою швидкістю, який метрів за 20 до мене ввімкнув правий сигнал повороту, маючи намір повернути направо на зелену стрілку, якою оснащений світлофор.

Зненацька один із автомобілів, які стояли на лівій полосі, а саме ВАЗ 2115, різко вивернув передні колеса вправо і в буквальному смислі рвонув з ревом двигуна на праву полосу руху, де вдарив НІССАН в задню частину кузова. При цьому передня частина автомобіля ВАЗ 2115 д.н.з.АВ8573ВС знаходилась на правій полосі руху вул.Червоноармійській, заднє праве колесо на роздільній смузі правої та лівої попутних полос руху в напрямку вул.Київська.

Маючи вільний час, я дочекався приїзду співробітника ДАІ, бачив як складалась схема ДТП, і підписав її в якості свідка. При цьому я чітко пам’ятаю, що на схемі ДТП, яку я підписував відстань від бордюрного каменю до заднього правого колеса ВАЗ 2115 складала 3м 06см., відстань від бордюрного каменя до заднього колеса автомобіля НІССАН АВ7685АХ – 1м 14см., і що автомобіль НІССАН знаходився в місці розширення проїзжої частини перехрестя вул..Червоноармійської та вул..Київської. Крім того бачив, як той-же співробітник ДАІ проводив досмотр автомобіля НІССАН з відкриванням багажника та дверей автомобіля під час якого ним був вилучений із салона автомобіля якийсь документ. Свідків на досмотр автомобіля співробітник ДАІ не запрошував.

26.09.09. Рєгонюк О.В.

Начальнику ВДАІ ГУМВС
України у Вінницькій області
п/полковнику міліції
Прокопович Г.В.
Начальнику ВДАІ ГУМВС
України у м.Вінниця
майору міліції Присяжнюк А.В.
свідка ДТП по вул.. Червоноармійській
Рєгонюка Олега Володимировича
прож. м.Вінниця, вул..Київська 62/70

П О Я С Н Е Н Н Я

24.09.09. я був свідком ДТП по вул..Червоноармійській. Приблизно о 15 години я стояв разом зі своїм братом Рєганюком Олександром. на розі вул..Червоноармійськоі та вул.Киівська біля світлофора у бувшого пивзаводу. Ми чекали можливості перейти дорогу. Я стояв обличчям в напрямку житлового будинку №4 вул. Червоноармійській, мій брат Олександр дивився в напрямку школи №6 по вул. Червоноармійській На лівій полосі вул..Червоноармійській в напрямку вул.Київської стояло близько 7-9 легкових автомобілів тому, що для них на світлофорі горіло червоне світло. Зненацька я почув рев двигуна і через долю секунди звук удару.

Повернувшись в напрямку звуків я побачив на правій полосі руху автомобіль Ніссан, який зупинився за метрів до десяти від місця, де я стояв, на відстані близько одного метра від тротуару з людьми з мого боку, а позаду під кутом до того ж тротуару автомобіль ВАЗ 2115 з розбитим правим ліхтарем і пошкодженим переднім бампером. При цьому передня частина автомобіля ВАЗ 2115 знаходилась на правій полосі руху вул.Червоноармійській, задня на роздільній смузі правої та лівої попутних полос руху в напрямку вул.Київська. Інших автомобілів на момент ДТП на правій смузі руху не було. Підійшовши ближче я побачив, що в автомобіля НІССАН пошкоджено ліву задню частину кузова.

Маючи вільний час, я дочекався приїзду співробітника ДАІ і бачив як складалась схема ДТП.

26.09.09. Рєгонюк О.В.

Начальнику ВДАІ ГУМВС
України у Вінницькій області
п/полковнику міліції
Прокопович Г.В.
Начальнику ВДАІ ГУМВС
України у м.Вінниця
майору міліції Присяжнюк А.В.
Кравцова Сергія Андрійовича
прож. м.Вінниця, вул.Київська 62/57

С К А Р Г А

24.09.09. близько 14 год. 45 хв. я рухався на належному мені автомобілі НІССАН ПРЕМЬЄРА д.н.з. АВ7685АХ вул.Червоноармійською по правій смузі руху в сторону вул. Київська. Відстань від бордюрного каменя до мого автомобіля була приблизно 0,8м, попереду, та позаду мене транспортних засобів не було, швидкість мого автомобіля не перевищувала 30 км/год. Метрів за 20 до світлофора на розі вул.Червоноармійська та Київська я включив сигнал правого повороту, маючи намір повернути направо керуючись зеленою стрілкою на додатковій секції світлофора.

Ліва смуга вул.Червоноармійська в напрямку вул.Київська була зайнята приблизно 10-ю легковими автомобілями, які стояли, очікуючи зеленого сигналу світлофора. На тротуарі справа від мене знаходились пішоходи. Приблизно за 15 метрів до світлофора я почув удар в задню ліву частину свого автомобіля і зупинився.

Вийшовши із автомобіля, я побачив позаду ВАЗ 2115 АВ8573ВС, який стояв під кутом до тротуару, передня частина ВАЗ 2115 була на моїй смузі руху, задня на розподільчій лінії смуг попутного напрямку. Водій ВАЗ 2115 АВ8573ВС Чекін І.М. підійшов до мене, вибачився, пояснив, що поспішав, не бачив мого автомобіля, визнав себе винним у ДТП, та мотивуючи наявністю страхового полісу та повної відсутності коштів, запропонував оформити ДТП.

Я погодився. В 16 годин схема ДТП була складена капітаном міліції Рогульським А.В., в 16год.20хв. я пройшов медичний огляд на стан сп’яніння і близько 17-тої години знаходився в ДАІ м. Вінниця для дачі пояснень. Там же знаходився водій ВАЗ 2115 АВ8573ВС Чекін І.М .разом із своїм знайомим. Приблизно в 20год.30хв. до мене підійшов Чекін І.М. і повідомив, що його знайомий дзвонив капітану Рогульському А.В. на мобільний телефон і що капітан Рогульський буде не раніше 22год.-22.30год. і що він (Чекін І.М.) відійде на пару годин. Щиро здивувавшись та не повіривши тому, що учасник ДТП має зв’язок з інспектором, який це ДТП оформляв, я звернувся до чергового міськвідділу ДАІ з питанням щодо часу появи капітана Рогульського. Зателефонувавши останньому, черговий підтвердив інформацію, надану мені водієм Чекіним І.М.

Приблизно о 23 годин я дочекався капітана Рогульського А.В., надав пояснення щодо ДТП. Капітан Рогульський склав на мене адмінпротокол про те, що я начебто порушив ПДР, а саме – недотримався безпечного інтервалу під час випередження нерухомих ТЗ лівого ряду, – в результаті чого сталося ДТП, з чим я не погодився, та вилучив моє посвідчення на право управління ТЗ. Вийшовши на двір ДАІ я побачив там Чекіна І.М. разом з тим самим знайомим або родичем, який дзвонив на мобільний телефон капітану Рогульському А.В. Очікуючи в коридорі Чекіна І.М. я був свідком того, як капітан Рогульський А.В. консультував Чекіна І.М. щодо пояснень його участі в ДТП.

28.09.09. я отримав копії документів, які стосуються ДТП. Але побачив, що схема ДТП має ознаки підробки, а саме:
1. Відстань від бордюрного каменя до заднього правого колеса мого автомобіля виправлена з 1м 14см на 1м 24см.
2. Відстань від бордюрного каменя до заднього правого колеса автомобіля ВАЗ 2115 АВ8573ВС змінена з 3м 06см на 3м 90см.

Схема ДТП

Керуючись вищесказаним, поясненнями свідків ДТП та розпискою самого винуватця ДТП Чекіна І.М. прошу:
Скасувати адмінпротокол про порушення мною ПДР.
Повернути мені вилучене водійське посвідчення.
Призначити експертизу оригіналу схеми ДТП на виявлення ознак підробки.
При підтвердженні підробки схеми ДТП призначити службове розслідування для встановлення особи, або осіб, причетних до фальсифікації схеми ДТП.
Призначити службове розслідування щодо позаслужбових відносин капітана Рогульського А.В., учасника ДТП Чекіна І.М. та його знайомого (родича).
Надати мені письмову відповідь щодо дотримання безпечного інтервалу руху для ТЗ, який рухається по правій смузі:
– від бордюрного каменю (тротуару), на якому знаходяться пішоходи.
– від розподільчої лінії лівої та правої попутних смуг руху.
– від автомобілів лівого ряду, які стоять, очікуючи дозволу рухатись.
– ширина правої смуги руху складає 3м 06см, ширина ТЗ – 1м 65см.
У випадку відмови скасувати адмінпротокол, прошу призначити автотехнічну експертизу ДТП.
Оплату гарантую.

Залишаю за собою право звернутись до органів прокуратури щодо факту підробки документів (схеми ДТП) працівниками Вашого відомства.

28.09.09. С. Кравцов

Додаток:

Пояснення свідків ДТП на двох аркушах.
Розписка учасника ДТП Чекіна І.М. щодо відмови від претензій до мене, та уточнення розташування його автомобіля під час складання схеми ДТП.

С.А.Кравцов, читатель «УК»

От «УК»: редакция «Украины криминальной» берет ситуацию с нашим читателем под контроль. Продолжение следует.

You may also like...