Де і чому найчастіше потрапляють у ДТП в Києві: чотири найбільш аварійних перехрестя

У місця концентрації ДТП потрапляють, як правило, складні перехрестя та широкі дороги. Втім складна розмітка до аварійності не має жодного відношення. Більшість ДТП трапляються через відсутність культури поведінки на дорогах, переконані працівники ДАІ. Де і чому найчастіше потрапляють у ДТП в столиці країни і на яких перехрестях досліджували журналісти.

Працюючи з даними про ДТП у Києві журналісти сайту ТЕКСТИ  визначили найбільш аварійні перехрестя столиці. Після цього у нас виникла ідея відвідати ці місцини та спробувати зрозуміти, в чому ж причина таких сумних рекордів.

На місце виїжджав Сергій Клімович.

4.Світлофор на перетині Чоколівського бульвару і вулиці Ушинського

Це перехрестя розташоване біля входу до сумнозвісного радіоринку "Караваєві дачі" на відтинку між Індустріальним мостом та Севастопольською площею.

Вигляд з Ушинського. Ліворуч – суцільна парковка

"Продовженням" вулиці Ушинського є Уманська. Проблема даної розв’язки перезріла настільки, що тут серед білого дня далеко від центру міста працює регулювальник – на бульварі вічна тянучка.

Звісно, біля радіоринку на проїжджій частині також паркується сила-силенна транспорту. Є неподалік і автобусна зупинка, що теж не розвантажує вузол. Ситуацію не рятує навіть об’їзд вулицями Волинською – Антонова.

Безпосередній поворот на Уманську заборонено

3.Світлофори на перетині вулиць Кутузова і Старонаводницької та Кутузова і бульвару Лесі Українки

Поруч одразу два перехрестя

Тут завжди «каша» з автомобілів. Якщо їхати з центру по Лесі Українки, то повертати на Кутузова вкрай не зручно. Треба проїхати світлофор на метрів 200, потім розверутися і різко, не зважаючи на інтенсивний рух по чотирьох полосах перелаштуватися у праву полосу аби поворнути на Кутузова. Виїжджати із Старонаводницької на бульвар Лесі теж некомфортно.

Не надто легке перехрестя. І Старонаводницька під кутом до Кутузова

Після світлофору на виїзді із Старонаводницької через 30 – 40 метрів ще один світлофор, якого зовсім не очікуєш – на повороті вулиці Арсенальної. Якщо їхати вперше – то легко можна когось «догнати» у задній бампер. За ним через метрів 100 бульвар Лесі Українки, тут світлофор логічний і очікуваний.

Правда, не логічні припарковані на правій полосі автомобілі. До того ж потрібно швидко перелаштовуватися в праву полосу, а там, крім припаркованих хто з на як автомобілів, зупинка громадського транспорту.

Перетин вулиці Кутузова та бульвару Лесі Українки

2.Перехрестя на перетині вулиці Курганівської та бульвару Дружби народів

Неподалік від попередніх перехресть є ще одне проблемне місце. Йдеться про виїзд на бульвар Дружби народів з боку ботанічного саду у напрямку до мосту Патона.

Курганівська і бульвар Дружби народів

По-перше, тут немає світлофора, що в принципі логічно (напруженна транспортна магістраль від Либідської до Дніпра), що є логічним – недоцільно зупиняти чотири смуги бульвару для виїзду з однієї на Курганівській. По-друге, ще одним аварієгенним фактором є ухил, під яким їде транспорт вниз.

По-третє, водіям з бульвару кепсько видно машини, які виїзжають з Курганівської. По-четверте, не додає безпеки не надто добре освітлений пішохідний перехід на Курганівській перед виїхдом на Дружби народів.

1. Поворот з Грушевського на Петрівську алею

Тут минулої зими відбувалися найзапекліші вуличні бої 2014 року. Зараз там кенотафи з портретами Михайла Жизнєвського та Сергія Нігояна.

Машини розвертаються неподалік стадіону "Динамо"

Щоб проїхати із Хрещатика на Паркову алею, після повороту на Грушевського потрібно різко перелаштовуватися ліворуч. Водії, яким прямо можуть цього не очікуватиі набирають швидкість. Тут же розвертаються машини з вулиці Хрещатика і Трьохсвятительської.

З цим розворотом є нюанс – адже аби з’їхати на Поштову площу, повернути ліворуч можна лише біля стадіону, а клумба викликає у немісцевих та новачків ілюзію повороту одразу за нею. Не так легко новачку розібратися і як виїхати з Володимирського спуску на Грушевського. Там два світлофори один за одним.

Крім того, невдалим є покриття дороги – бруківка набагато слизькіша за асфальт.

ТОП  аварійних світлофорів визначено на основі даних ДАІ про усі ДТП Києва 2011-2012 років

Щоб перейти на інтерактивну графіку і подивитися на найбільш не безпечні дороги клікайте на картинку

Як користуватися інтерактивною графікою, щоб визначити дні і години з найбільшою аварійністю у певному квадраті читайте цю інструкцію

You may also like...