Як «моральні комісари» мужньо випробовують свої «еротичні почуття і фантазії». За наші гроші

НЕК визнала зовнішню рекламу пивоварні «Старгород», яка розташована в Харкові, такою що не відповідає нормам українського законодавства. Таке рішення було прийняте на черговому засіданні комісії. 

Рекламний плакат з написом «Пивоварня Старгород 20 минут настоящего» розміщена поблизу самої пивоварні та ресторану, як дороговказ, в інших місцях її немає. На задньому плані рекламного плакату зображено обличчя чоловіка, а на передньому напівоголоні жіночі груди (зона декольте), які привертають увагу споживача оскільки вони великого розміру. Зверху та знизу містяться написи: «Пивоварня Старгород 20 минут настоящего», а в нижньому куті плакаті розміщено схематичне місце розташування пивоварні. 

На думку спеціалістів НЕК, у цій рекламі увага споживачів акцентується на напівоголених жіночих грудях, що в даному випадку не є виправданим. Вони вважають, що ця реклама нехтує елементарними правилами пристойності та порушує етичні та моральні норми, може викликати обурення громадян, вихованих на традиційних духовно-культурних цінностях. Дехто з членів НЕК висловився за те, що ця реклама є еротичною.

Директор ДП «Харківпаб» Ілона Петрова, яку запросили на засідання, відкинула всі звинувачення. «Ми не хотіли образити цією рекламою жінку, – сказала вона. – Цей рекламний плакат є своєрідним вказівником. На ньому сфотографована одна з наших офіціанток, яка має великі груди. Всі люблять великі груди. Але це однозначно не еротична реклама, бо вона одягнена в форму».

Після обговорення, члени комісії і власник рекламного плакату дійшли компромісу, що всі порушення закону «Про захист суспільної моралі» будуть усунені.

НЕК розглянуло ще одне питання про зовнішню рекламу в Харкові. Було досліджено два види реклами: журналу Maxim та напис «Турецкие бани», які побудовані на використанні сексуальної привабливості жіночого тіла. На думку експертів комісії, подібні зображення можуть викликати еротичні почуття і фантазії у споживачів реклами. Члени НЕК вирішили, що ця зовнішня реклама належить до продукції еротичного характеру та не може поширюватися на території України в такий спосіб.

Крім того, члени комісії розглянули звернення начальника управління боротьби зі злочинами, пов’язаними з торгівлею людьми ГУ МВС України у м. Києві чи відповідає українському законодавству книга Миколи Лативока та Олени Мазур «1932-1933 годы: голод в Европе и Америке. 1992-2009 годы: геноцид в Украине. Факты и документы. Анализ». Члени НЕК вважають, ця книга пропагує культ насильства і жорстокості, розпалює міжнаціональну ворожнечу. Але перш ніж прийняти остаточне рішення вони вирішили звернутися до науково-дослідних закладів з метою отримання фахових коментарів та оцінок зазначеної книги.

Телекритика
 

You may also like...