Як сучасна бізнес-аналітика може допомогти в виявленні недоброчинних бізнес-партнерів

Бізнес-розвідка або бізнес-аналітика (BI) — це загальна назва того, як дані з різних джерел можуть оброблятися та використовуватися для підтримки процесів прийняття рішень та розуміння бізнес-тенденцій. Звітність є основною частиною бізнес-аналітики і являє собою агрегування та візуалізацію вихідних даних у вигляді таблиць, графіків та діаграм, отриманих з різних джерел. Сьогодні створені спеціальні онлайн-сервіси, такі як VKURSI та державні реєстри, працюють з реєстрами та агрегацією даних.

Бізнес-аналіз важливий, щоб допомогти прийняти правильне рішення у складних ситуаціях. Завжди бути в курсі поточної ситуації, точно знати, що відбувається в діловому середовищі та з підрядниками. Допомагати компаніям діяти відповідно до нових умов використовуючи таке своєрідне досьє на бізнес.

бізнес аналітика

Фото: vkursi.pro

Візуалізації такого роду аналітики, отриманої з різних державних реєстрів з графічним поданням даних, спрямовані на подання інформації у формі, зручній для сприйняття кінцевими користувачами.

Як працює такий бізнес-аналіз

Інструменти звітності, розроблені спеціалістами таких  порталів, отримують і зчитують дані з державних, і не лише, реєстрів усіх компаній та СПД, зареєстрованих в Україні. Інструмент звітування дозволяє визначати показники та використовувати вимірювання, такі як дати та інформацію про клієнта, для проведення аналізу. Користувачі можуть вибирати параметри та показники, використовуючи функціональність різних програмних модулів, і таким чином створювати необхідні звіти.

Такий онлайн-сервіс може створювати графіки, таблиці, гістограми та  діаграми, а також  генерувати моделі прогнозу з використанням вибраних даних. У таких інструментах бізнес-аналітики ви також можете створити інформаційні панелі, які регулярно оновлюються через вибрані проміжки часу, або вибрати їх оновлення в режимі реального часу. У звітах про бізнес-аналітику є ряд можливостей та опцій.

За останні кілька років бізнес-аналітика розширилась, включивши більше процесів та дій, що сприяють збільшенню продуктивності. Ці процеси включають:

  • Отримання даних: використання баз даних, статистики та машинного навчання для виявлення тенденцій у великих наборах даних.
  • Звітність: обмін даними із зацікавленими сторонами, щоб вони могли робити висновки та приймати рішення.
  • Показники ефективності та порівняльний аналіз: порівняйте поточні дані про ефективність із історичними показниками, щоб відстежувати ефективність
  • Описова аналітика: використання попереднього аналізу даних для з’ясування того, що сталося.
  • Запити: ставлячи запитання щодо конкретних даних, BI отримує відповіді з наборів даних.
  • Статистичний аналіз: отримання результатів описової аналітики та подальше вивчення даних із використанням статистики, наприклад, як виникла ця тенденція та чому.
  • Візуалізація даних: перетворення аналізу даних у візуальні подання, такі як діаграми, графіки та гістограми, для зручності використання.
  • Підготовка даних: складання кількох джерел даних, визначення розмірів та вимірювань, їх підготовка до аналізу даних.

Мета BI

Суди

Фото: vkursi.pro

Основна мета такої бізнес-аналітики — отримання даних та забезпечення розуміння  цих даних для підтримки процесів та прийняття рішень. Усі особи, які приймають рішення в компанії, можуть розробляти власні та настроювані звіти у бажаних форматах. Хороший інструмент звітування для такої бізнес-аналітики спростить оцінку ризиків, візуалізує масив  даних, що лежать в основі, зробить початкові висновки та полегшить прийняття обґрунтованих рішень.

Іншою метою є усунення різнорідності  та створення агрегації даних. Під час роботи з одним і тим же набором даних і використанням тієї самої платформи для аналізу, набагато простіше це зробити, вважають експерти. Хороший аналіз даних полегшує точність, займає менше часу та дає можливість особам, які приймають рішення, досліджувати дані в одному місці. Ці цілі важко досягти без належного інструменту бізнес-аналітики.

Наприклад, перевірка суб’єктів господарювання в такий спосіб надає кілька переваг. Перш за все, користувачам без технічних навичок буде легше складати власні звіти. Це означає, що більша кількість людей може прочитати дані про контрагентів і отримати більш чітке уявлення про їх позитивні та негативні сторони, а отже, отримати кращу базу знань для прийняття рішень.

Такі сучасні інструменти бізнес-аналітики допомагають керівникам бачити загальну картину завдяки можливості агрегувати дані з різних джерел.

Читайте также: