«Якомога швидше, я вас благаю, мій тато б’є маму», – не переставала кричати у слухавку дівчина. За лічені секунди співробітниця кол-центру обробила виклик та до приїзду наряду поліції координувала дії неповнолітньої.
Тривожне повідомлення до Єдиного аналітичного сервісного центру (UASC) надійшло о 22.00 з Маріуполя. У слухавку безперервно кричала дівчинка та благала по допомогу. Оператор швидко дізналася всю інформацію, яка пришвидшила реакцію, а далі – утримувала заявницю на лінії, аби переконатися, що та у безпеці.
З’ясувалося, що це не перший випадок, коли чоловік підіймає руку на дружину, а агресія завжди виникає під впливом алкоголю. Розхвилювавшись, що на цей раз батько може завдати великої шкоди матері, дівчинка набрала «102».
Під час розмови семикласниця кілька разів намагалася дізнатися, чи все добре у батьків та вступитися за маму. Проте в таких випадках, перше, що потрібно робити, це відійти у безпечне місце та не вступати в конфлікт – саме це порадила зробити співробітниця колл-центру.
Кваліфікована дівчина-оператор змогла заспокоїти співрозмовницю та весь час була на зв’язку до приїзду правоохоронців.
Вже за 10 хвилин на місце прибув наряд патрульної поліції. Поліцейські надали допомогу та вгамували домашнього кривдника.З сім’єю проведено заходи превентивного характеру.
Відділ комунікації поліції Донецькій області