Обидва судна потребують ремонту.
Інцидент трапився ще 1 липня 2024 року. У момент спуску глибоководного апарата на воду екіпаж корабля-носія апарату «Міхаіл Рудніцкій» не впорався з керуванням, що призвело до зіткнення корпусів корабля та «АС-36».
За даними розвідки, глибоководний апарат, який впродовж кількох років модернізовували на «Канонерському судноремонтному заводі» в Санкт-Петербургу, зазнав пошкоджень, які не дозволяють продовжувати випробування.
Нині росіяни проводять оцінку збитків та часу, необхідного для ремонту «АС-36».
Рятувальний підводний апарат «АС-36» призначений для надання допомоги та порятунку екіпажів під час аварій підводних човнів. Також він може виконувати різні підводно-технічні роботи на глибині до 1000 метрів.
Згідно з офіційними даними, під час модернізації на АС-36 повністю оновили радіотехнічне озброєння, систему автоматизації та управління рухом. Також на ньому встановили новий навігаційний комплекс, що дозволяє точно визначати місцезнаходження апарату як поверхні моря, і під водою. // Дзеркало тижня