“Працівник банку” повідомив жінці телефоном, що хтось намагається зламати пароль до її картки, аби зняти всі кошти.
Він порекомендував їй одразу зателефонувати на “гарячу лінію” фінустанови. І саме це підкупило тернополянку:
“Я одразу так і зробила. Зателефонувала в банк і автовідповідач мені подякував за звернення і сказав, що до мене зараз перетелефонують фахівці”.
У той проміжок часу, коли жінка очікувала на дзвінок з банку, їй подзвонили шахраї.
Псевдооператори запропонували вихід із ситуації – виготовлення нової банківської картки з перерахунком туди усіх коштів.
“Я зі своєї картки через систему банкінгу перекидала гроші туди, куди вони вказали. Я уточнила у них, що картки не бачу в системі, а вони відповіли, що вона з’явиться як тільки я перекину на неї гроші”.
Щоб не потрапити на гачок шахраїв – пам’ятайте:
- працівники банку не уточнюють ваші особисті банківські дані, не просять здійснювати будь-які операції та підтвердження в мобільному застосунку, чи динамічний пароль в смс.
- Якщо такий запит надійшов – кладіть слухавку, в жодному разі не розголошуйте персональну інформацію, блокуйте картку.
- Якщо ви все ж постраждали від шахраїв – звертайтесь за допомогою в поліцію.