Site icon УКРАЇНА КРИМІНАЛЬНА

Китайські машини почали ламати росіянам хребти навіть при легких аваріях

Китайські машини почали ламати росіянам хребти навіть при легких аваріях
Китайські машини почали ламати росіянам хребти навіть при легких аваріях

Китайські позашляховики Changan можуть зникнути з російського автомобільного ринку через критичний дефект конструкції спинок крісел. Як пише Mash, через недопрацювання постраждалі в аваріях водії та пасажири отримують компресійний перелом хребта

Йдеться про моделі Uni-S, Uni-K і Uni-T, зазначає видання The Moscow Times. Судячи з відео, яке наводить канал, у Changan Uni-S, який під час легкої ДТП зазнав серйозних ушкоджень задньої частини, також “перетворилися на желе” спинки передніх крісел. Постраждалі направили звернення до Національного автомобільного союзу (НАС) з проханням організувати перевірку китайського авто, яке, за даними Mash, входить до п’ятірки найпопулярніших у Росії.

Як розповів президент НАС Антон Шапарін, будь-які машини, що випускаються на ринок РФ, попередньо перевіряють на ударостійкість і безпеку. Це, однак, не стосується спинок крісел – лише кузова. Шапарін надіслав листа голові Росстандарту. Якщо безпеку сидінь не буде підтверджено, Uni-S можуть зняти з продажу в Росії.

У Changan Motors “були здивовані” повідомленням про проблеми зі спинками в їхніх автомобілях. “Ми уважно вивчили відео, опубліковане без наявності звуку, з пошкодженим автомобілем Changan серії CS55 Plus / Uni-S. На відео відсутні дата, час і будь-які розпізнавальні реєстраційні дані, як-от держномер або VIN-номер транспортного засобу, щоб ідентифікувати конкретний автомобіль і конкретний випадок. Також не представлена історія події та будь-які деталі”, – сказав РБК.Autonews директор департаменту післяпродажного обслуговування Changan Motors Rus Олексій Андрієвський.

Власник пошкодженої автівки не звертався ні до представництва бренду, ні до офіційного дилера, додали в Changan. При цьому, за даними виробника, торік “не було офіційно зареєстровано подібних випадків деформації спинок передніх крісел за подібних пошкоджень задньої частини автомобіля”. Там зазначили, що проводяться перевірки за своїми каналами.

Минулого тижня з’ясувалося, що багато автомобілів популярних китайських марок погано витримують експлуатацію в російських погодних умовах. Тести проводилися в 26 регіонах, а участь у них взяли 17 автомобільних брендів з Китаю. Металеві елементи корпусу автомобілів JAC, LiXiang, Lifan, Jetour і Dongfeng іржавіють через два роки використання. У Changan, Tank, Great Wall, Haval, Geely, FAW, GAC, Omoda, Exeed, Omoda і Chery термін служби металевих елементів досягає 4-5 років, повідомили Autonews.ru в мережі автомобільних антикор-центрів Lamark. У європейських марок цей показник щонайменше вдвічі вищий.

За оцінкою глави управління з роботи з імпортерами “Газпромбанк Автолізингу” Олександра Корнєва, в 2024 році в Росії налічувалося 2,78 тис. салонів китайських автомобілів, а їх частка на ринку склала 66,9%. Незважаючи на закриття минулого року 449 салонів китайських авто, за рік кількість китайських шоурумів зросла на 19,8%.

У листопаді керівник команди аналітиків комерційного блоку “Авіто Авто” Артем Соколов повідомив, що частка брендів з КНР на російському ринку нових машин за підсумками року стабілізувалася на рівні 68%.

Exit mobile version