Адміністратор ресторану повівся на «розведення» мобільного шахрая

Практика свідчить: щоб виманити в людини гроші, шахраї грають на її жалості або шокують, використовуючи при цьому будь-які засоби. Приміром, мобільний телефон, який іноді служить аферистам не тільки засобом зв’язку.

Як розповів начальник кримінальної міліції Центрально-Міського РВ Горлівського МУ Віталій Тарасенко, до міліції звернувся 49-річний чоловік із заявою про вжиття заходів до невідомого, який шляхом обману (через поповнення рахунку мобільного телефону) заволодів його грошима в сумі півтори тисячі гривень.

Як з’ясувалося, уночі невідомий громадянин подзвонив адміністраторові ресторану, власником якого є потерпілий, із проханням замовити столик із переліком готових страв. Сума замовлення виявилася досить значною, але незнайомця це зовсім не збентежило. Навпаки, щоб було «зовсім добре», замовник попросив зробити йому ще одну послугу: поповнити рахунок мобільного телефону, а суму включити в загальний рахунок замовлення.

На жаль, адміністрація ресторану сумлінно виконала прохання клієнта: йому повідомили номери ваучерів поповнення рахунку на загальну суму 1500 гривень. Коли через годину у закладі так ніхто й не з’явився, стало зрозуміло, що працівники ресторану просто стали черговими жертвами обману.

За цим фактом порушено кримінальну справу за ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.

Правоохоронці нагадують, що зловмисникам досить легко зіграти на почуттях людини, яка хвилюється за долю своїх близьких, і тому може стати жертвою шахраїв. Утім, якою би критичною не здавалася ситуація, не слід беззастережно довіряти словам першої-ліпшої людини, а в разі найменших підозр – звертатися до міліції.

ВЗГ ГУМВС України в Донецькій області
 

You may also like...