Армія купила у «алхіміків» Каськіва рекламний простір в Алушті

Військова частина А1845 23 квітня за результатами тендеру уклала угоду з ТОВ «Море медіа» на розміщення рекламних брандмауерів та перетяжок, а також виготовлення рекламної продукції вартістю 167 тис грн.

Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель».
 
Військова частина, яка в тому числі контролює державний океанаріум в Козачій бухті, замовила розміщення двох брандмауерів в районі Набережної та Автовокзалу Алушти з квітня до кінця року, а також чотирьох перетяжок на трасі Ялта-Алушта з квітня по вересень (весь перелік з цінами на розміщення нижче).
 
В тендері також брало участь ТОВ «Фонд стратегічного консалтингу». Ця компанія Гульзари Артикової та Сергія Костинського (обидва відомі як керівники місцевих організацій партії «Пора») є єдиним засновником фірми «Море Медіа», яка і перемогла в тендері.
Згідно з тендерним законодавством, участь пов’язаних компаній в державних торгах заборонена.
 
      грн.
Розміщення рекламного брандмауера м.Алушта у районі Набережної 9 місяців 18945,66
Розміщення рекламного брандмауера м.Алушта у районі Автовокзалу 9 місяців 3923,33
Розміщення транспорантних перетяжок на 12-ому км траси Ялта-Алушта 5 місяців 1585,83
Розміщення транспорантних перетяжок на 12-ому км траси Ялта-Алушта 5 місяців 1585,83
Розміщення транспорантних перетяжок на 16-ому км траси Ялта-Алушта 5 місяців 1585,83
Розміщення транспорантних перетяжок на 16-ому км траси Ялта-Алушта 5 місяців 1585,83
Виготовлення рекламно-інформаційної продукції 315-320 аркушів кожна. 227 од 273,16
 

НАШІ ГРОШІ

You may also like...