В «Фуршете» травят тухлой рыбой и кислым молоком!

В «Фуршете» травят тухлой рыбой и кислым молоком! «Фуршет» года два назад. История первая. «Фуршет» возле столичного метро «Левобережная»: съеденная с пивом рыбка последующие несколько дней «выходила»… без пива.

История вторая. Через некотое время, тоже «Фуршет», что расположен на улице Братиславской, 14-б. Далее – из моей жалобы в Общество защиты прав «продавцов» (именно продавцов, а не покупателей, так как достоверно известно, за что живут работники этого Общества, хотя некоторый процент позитивного влияния на продавцов все же есть от такой «деятельности»): «… Я придбала у магазині «Фуршет» ДП «Сеть-Маркет» (м.Київ, Братиславська, 14-б) харчові продукти, серед яких «Салаку холодного копчення Прод-Імпекс» та молоко «Слов”яночка» 2,5% жирності. Вдома з”ясувалося, що «Салака» непридатна для споживання: незважаючи на те, що дата виготовлення зазначена 30.06.2004р., а термін зберігання 30 діб, після відкриття пакету стало очевидним, що продукт є недоброякісним, оскільки практично вся риба покрита цвіллю та неприємно пахне. Вранці 20.07.2004р. з”ясувалося, що і молоко є непридатним до споживання: незважаючи на те, що на пакеті зазначено кінцевий термін реалізації 23.07 – воно виявилося кислим та непридатним для приготування каші. Більше того, з”ясувалося, що в цьому магазині молоко «Слов”яночка» 2,5% жирн. реалізується під кодом молока «Волошкове Лідер», про що свідчить касовий чек №3133.

О 12 годині 12 хв. 20.07.2004р. з метою врегулювання інциденту я прибула у вказаний магазин, придбала знову молоко «Слов”яночка» 2,5% жирності та попросила запросити адміністратора магазину (директора). Через деякий час до мене вийшов який чоловік (Олександр), як потім з”ясувалося – старший зміни. Придбане молоко було відкрите в його присутності. В пакеті вже знаходилося не прокисле молоко, а, фактично, кефір. Касовий чек, як і минулого разу, свідчив про продаж молока «Волошкове Лідер».

В зв”язку з цим був викликаний директор магазину. З”явилася жінка, яка представилася Ларисою Іванівною Донцовою.

Приблизно через дві години (мабуть коли весь недоброякісний та небезпечний для здоров”я товар було вилучено з прилавків) мені було повернуто вартість двох пакетів молока. Вартість порченої салаки так і не було відшкодовано. Будь-яких документів про виплату мені грошей – надано не було, письмову скаргу з приводу порушення прав споживача ні старший зміни, ні директор не прийняли (посилаючись на те, що їм це заборонили робити з центрального офісу). В подальшому старший зміни (Олександр) повідомив, що кошти він віддав з власного карману…

Жертва «Фуршета», читатель «УК»

You may also like...