На мосту Патона установят систему безопасного реверса Road Zipper. Как это работает (видео)
Столичные власти до конца года намерена внедрить систему Road Zipper на мосту Патона для организации безопасного реверса.
Об этом сообщил заместитель председателя КГГА по вопросам транспортной инфраструктуры Илья Сагайдак:
До кінця року на мосту Патона буде впроваджена система Road Zipper для організації безпечного реверсу
Система Road Zipper, яку планується впровадити на мосту Патона та проспекту Соборності до Дарницької площі, складається з бар’єру (зв’язані між собою секції, кожна з яких важить більше 450 кг) та спеціальної машини, яка здатна змінювати положення даного відбійника. Велика маса та міцний зв’язок між секціями відбійника забезпечують безпеку руху на дорозі та водночас гнучкість бар’єру. Для зміни положення використовується машина з гідравлічними підйомниками, яка має всередині S-подібний конвеєр, що змінює позицію секцій бар’єру. При цьому, робота машини здійснюється без перекриття руху. Практично це означає, що зранку буде додано одна-дві полоси в сторону центру, а ввечері в зворотньому напрямку.
Попередній проект організації дорожнього руху на Патона залишав на мосту лише по дві смуги для індивідуального транспорту в кожному напрямку та одну для громадського транспорту, що створювало додаткові перепробіги та транспортні втрати в мережі. Для того, щоб уникнути значних заторів, ми розглянули альтернативу – систему Road Zipper, що дозволяє організувати безпечний реверсивний рух. За критерієм соціально-економічної доцільності, запровадження системи Road Zipper, дасть економію річних транспортних втрат від 348 до 736 млн. грн (в залежності від методології розрахунку) на рік.
За іншим критерієм можна отримати економію у майже 3840 літрів палива на добу, а екологічний ефект від запровадження системи Road Zipper можна оцінити від не потрапляння майже 4993 кг шкідливих СО2 на добу у повітря міста.
Головне, що використання системи Road Zipper на мосту ім. Патона та проспекті Свободи дозволить зберегти смугу змінного напрямку руху, знизивши, при цьому, аварійність за рахунок фізичного розділення зустрічних потоків. Щорічно втрати від ДТП на Патона складають 20 млн грн. За останні пів року на мосту ім.Патона було 5 лобових зіткнень.
Дана система впроваджена на таких об’єктах як:
– міст Golden Gate, Сан-Франциско;
– міст Коронадо, Сан-Дієго;
– міст Теодора Рузвельта, Вашингтон;
– міст Гарбор-Брідж, Нова Зеландія;
– дорога Вікторія, Сідней
– I-15 Managed Lanes Corridor, Сан-Дієго
– Gowanus Express, Нью-Йорк