Кіберполіція припинила діяльність шахрайського call-центру у Запоріжжі
Зловмисники скуповували клієнтські бази даних банківських установ у DarkNet. Після чого телефонували громадянам, представлялись співробітниками служби безпеки банку, виманювали реквізити банківських карток і переказували гроші на підконтрольні рахунки.
Працівники кіберполіції у Запорізькій області спільно із працівниками СБУ під процесуальним керівництвом Запорізької місцевої прокуратури припинили протиправну діяльність групи осіб.
Встановлено, що до протиправної діяльності було залучено 15 осіб. Фігуранти розмістили власний call-центр у Запоріжжі. Його працівники, використовуючи клієнтські бази банків, телефонували громадянам. Під час телефонної розмови представлялись співробітниками служби безпеки банківських установ та виманювали інформацію щодо даних cvv-коду, номеру картки, пін-код тощо. Після того, як отримували потрібну інформацію, зловмисники списували кошти на підконтрольні карткові рахунки.
Зазначені клієнтські бази банків скуповувались у DarkNet, вони містили номер банківської картки, анкетні дані власника, його мобільний телефон та електрону поштову скриньку.
Правоохоронці провели обшук за місцем розташування офісу шахраїв. За результатами вилучено комп’ютерну техніку, девайси для здійснення дзвінків IP-телефонії, мобільні телефони, чорнові записи.
За даним фактом відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Їм загрожує до восьми років ув’язнення.
Департамент кіберполіції Національної поліції України