Судновласників змушують купувати послуги у фірми чиновника – «щоб не було проблем» коштує $180-350

 З початку нинішнього року судновласникам в портах Одеської області нав’язують послуги ТОВ «Поседйон інжирінг», платежі с кожного судна становлять від $180 до $350 залежно від розміру судна.

Про це пише Світлана Рябова в виданні «Mind».
 
Стихія Посейдона: чому агентські компанії в портах стають заручниками нав'язливих послуг
 
З січня більшість агентських компаній уклали угоди з «Посейдон інжирінг» про надання сюрвейєрських (огляд, оцінка, перевірка вантажів тощо) та інформаційних послуг. Один з видів робіт, на якому спеціалізується ця компанія – пломбування суднових клапанів на судах, що заходять в українські порти. Саме цю послугу і нав’язують компаніям.
 
За словами представників агентських компаній, додаткові витрати лягають на судновласників та вантажовідправників. Без їх оформлення у судна можуть виникнути проблеми, наприклад підрозділ морського контролю держслужби «Укртрансбезпеки» Port State Control (PSC) може йому заборонити залишати акваторію порту.
 
У сукупності на території трьох згаданих портів працює понад 60 агентських компаній. Минулого року п’ятірка найбільших агентських компаній обслужила тут понад 2000 суден.
 
«Посейдон Інжиніринг» було створено у вересні 2015 року жителем міста Могилів-Подільський Вінницької області Владиславом Мельниченком (частка 51%) і одеситом В’ячеславом Дмитрієвим (частка 49%), який і став директором компанії. Статутний фонд компанії склав  100 грн. Фірма зареєстрована в Одесі, там же розташований її офіс. Серед видів діяльності заявлено обслуговування водного та авіаційного транспорту.
 
Опитані учасники ринку пов’язують цю компанію з державною службою «Укртрансбезпека», сюди перейшли працювати деякі колишні інспектори екологічної інспекції. Раніше їхня діяльність з відбору проб ізольованого баласту неодноразово критикувалася. Так, до 2015 року приватна фірма «Кіото» проводила аналіз баластних вод у портах, і компанії, що укладали з нею договори, могли уникнути підвищеної уваги до своїх кораблів з боку перевіряючих. «Кіото» також пов’язували з представниками екологічної інспекції.
Голова Укртрансбезпеки» Михайло Ноняк заявив, що вперше чує про «Посейдон Інжирінг».
 
Від «Наших грошей»
 
1
 
За даними Єдиного держреєстру, на початку цього року до числа засновників «Посейдон Інжирінг» входила Шепель Неля Миколаївна. Людина з таким ПІБ є власницею Toyota LC-200 2012 р.в. Цим авто з 2013 року за договором позички користується Андрій Шепель, який в кінці минулого року залишив посаду начальника Чорноморського міжрегіонального територіального управління «Укрморрічінспекції». Станом на 2012 рік Шепелі проживали разом в Чорноморську (колишній Іллічівськ). В підсумковій декларації за 2016 рік Шепель вказав посаду заступник начальника Служби забезпечення безпеки мореплавства та екологічної безпеки ДП «Адміністрація морських портів України». // НАШІ ГРОШІ
 


You may also like...