Управління ДАІ у Львівській області: статистика-2012
Протягом січня 2012 року у 96 ДТП загинуло 13 і травмовано 96 осіб
На вулично-шляховій мережі Львівської області за період з 1 по 23 січня 2012 року зареєстровано 96 дорожньо-транспортних пригод, при яких 13 осіб загинуло та 148 – отримали тілесні ушкодження.
За аналогічний період минулого року в області було скоєно 74 ДТП, при яких 16 осіб загинуло та 87 – отримали тілесні ушкодження. Зважаючи на вищенаведену статистику, можна зазначити, що в області за кількістю ДТП є ріст на 22,9%. Натомість кількість загиблих в автопригодах знизилась на 23,1%, а кількість травмованих зросла на 58,8%.
За словами начальника відділу організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг управління ДАІ у Львівській області підполковника міліції Ігоря Прокоси, основним причинами скоєних дорожньо-транспортних пригод є порушення правил дорожнього руху. Зокрема, це: перевищення безпечної швидкості руху (37,8%), порушення правил маневрування (20,2%), недодержання дистанції (14,7%), порушення правил проїзду перехресть (7,45%), виїзд на смугу зустрічного руху (3,15%).
Варто також відзначити, що готовність дорожньо-комунальних організацій до належного експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі області є одним із найголовніших факторів у забезпеченні безпеки дорожнього руху та, відповідно, збереженні життя людей.
«Протягом 2012 року через супутні причини незадовільного утримання вулично-шляхової мережі області скоєно 8 ДТП, при яких травмовано 33 особи. З усієї кількості зазначених ДТП, 4 скоєно через незадовільний стан утримання автомобільних доріг», – зазначив Ігор Прокоса.
До прикладу, 8 січня 2012 о 16.00 годині на автодорозі державного значення М-06 Київ-Чоп жінка-водій автомобіля «ВАЗ-21043» не вибрала безпечної швидкості руху, не врахувала дорожньої обстановки та допустила перекидання транспортного засобу. Внаслідок ДТП автомобіль отримав технічні пошкодження.
За недоліки в утриманні вказаної ділянки автодороги, а саме – наявність слизького покриття – на головного інженера філії «Стрийська ДЕД» складено протокол про адміністративні правопорушення за ч. 4 ст. 140 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Нагадаємо ще один випадок, який стався 10 січня 2012 року о 9.57 годині. Так, на автодорозі Рава-Руська-Гайок водій автобуса «БАЗ», рухаючись у напрямку до міста Львова, не впорався з керуванням, виїхав на праве узбіччя дороги та скоїв наїзд на перешкоду (дерево). Внаслідок ДТП 32 пасажири даного автобуса отримали тілесні ушкодження різної важкості та були доставлені у Кам’янко Бузьку центральну районну лікарню.
«Зазначу, що за недоліки в утриманні вказаної ділянки автодороги, а саме – наявність ямковості – на начальника філії «Кам’янка-Бузький райавтодор» складено протокол про адміністративні правопорушення за ч. 4 ст. 140 КУпАП. Крім того, за наявність дерев на ненормативній відстані до проїжджої частини дороги (наявна відстань 4 метри при нормативному показнику 9,5 метрів), що вплинуло на важкість наслідків ДТП, на заступника начальника Служби автомобільних доріг у Львівській області також складено протокол про адміністративні правопорушення за ч. 4 ст. 140 КУпАП», – сказав начальник відділу організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг управління ДАІ у Львівській області.
Ще одна ДТП через неналежній стан доріг сталась 13 січня о 18.20 годині на національній автомобільній дорозі державного значення Н-13 Львів-Самбір-Ужгород. Там жінка-водій автомобіля внаслідок незадовільних дорожніх умов, а саме – наявність на покритті вибоїн та руйнувань, скоїла наїзд на перешкоду. У результаті ДТП автомобіль отримав технічні пошкодження. За виявлені порушення в утриманні автомобільної дороги на начальника філії «Городоцький Райавтодор» був складений протокол про адміністративні правопорушення за ч. 4 ст. 140 КУпАП.
Аналогічні адміністративні протоколи були складені на начальника філії «Бродівська ДЕД», начальника КП «Еко-Місто» міста Борислав, начальника КП Яворівської міської ради «Житлокомунсервіс».
«Одним з основних недоліків у роботі дорожньо-комунальних служб є дуже мала кількість сучасної спеціальної техніки, а та, яка є у наявності, не відповідає вимогам сьогодення. Також як недолік є слабке оперативне реагування на усунення недоліків в утриманні вулично-шляхової мережі. Зокрема, не зважаючи на приписи та вимоги ДАІ, скеровані керівникам дорожньо-комунальних організацій, та вказані терміни усунення недоліків згідно з вимогами нормативних документів, у багатьох випадках керівники вказаних організацій надають відповідь, що не можуть усунути виявлені недоліки в утриманні вулично-шляхової мережі через відсутність фінансування», – повідомив Ігор Прокоса.
Прес-служба управління ДАІ у Львівській області