Люди все частіше переходять на онлайн-маркетинг та покупки в Інтернеті
Глобальний ринок побутової техніки визначається ростом населення середнього класу, зростаючим попитом на преміальні послуги, зменшенням розміру домогосподарств, збільшенням попиту на економію місця та електроенергії. Канал онлайн-дистрибуції також є одним з основних чинників зростання продажів як в усьому світі так і в Україні зокрема, зазначає експерт компанії “DomComfort”, що спеціалізується на продажу техніки в розстрочку.
По всьому світу люди переходять на онлайн-маркетинг та покупки в Інтернеті. Це пов’язано як зі зростаючою базою інтернет-користувачів так і заходами прийнятими урядами країн щодо поширення коронавірусу, – стверджує експерт компанії. Онлайн канали поширення побутової техніки – це місце, де люди можуть вибирати та купувати такі побутові прилади як пральні та сушильні машини, пилососи та інше відповідно до їх вибору, потреб та бюджету.
Тренд – купівля через Інтернет
25 відсотків людей роблять покупки в Інтернеті (в Україні це показник щодо техніки доходить до 50%), побутова техніка в кредит купується все частіше і як очікується, така тенденція буде зростати з року в рік по всьому світу, завдячуючи привабливим умовам кредитів та розстрочок без приймання до уваги кредитної історії та довідок про доходи.
Крім того, очікується, що збільшення купівельної спроможності споживачів з розвинених і країн, що розвиваються, буде стимулювати ринок продажів такої техніки. В Україні це ще більш актуально, тому, що купівельна спроможність населення часто залежить від курсу валюти та економічної слабкості держави.
Отже розстрочка та кредити лишаються останнім способом купити сучасну та якісну побутову техніку, яка відповідає всім стандартам безпеки та сучасним технологічним трендам, зазначають експерти компанії.
Сегментація ринку побутової техніки
Ринок побутової техніки в Україні сегментований на основі продукту і каналу збуту. Як відзначають фахівці “DomComfort”, в залежності від продукту ринок побутової техніки в нашій країні поділяється в основному на:
- холодильники;
- кондиціонери та обігрівачі;
- пральні машини;
- посудомийні машини, духовки та мікрохвильові печі;
- кавоварку, блендери і соковижималки;
- пилососи та парові швабри;
- розважальну та інформаційну техніку;
- інші прилади.
Базуючись на каналі дистрибуції, ринок ділиться на супермаркети, спеціалізовані магазини, онлайн-компанії електронної комерції та інші.
Найпопулярнішими є такі виробники:
- ABElectrolux;
- GORENJE;
- Hitachi, Ltd., LG Electronics Inc.(LG);
- Panasonic Corporation(Panasonic);
- Robert BoschGmbH;
- Samsung Electronics Co., Ltd.;
- Sharp Corporation(Sharp);
- WhirlpoolCorporation;
- інші