Як військова намагалась купити квиток на потяг у спеціальних військових касах Укрзалізниці і що з того вийшло
Алла Бовт – професійна акторка. Грала у театрах «Постскриптум», Харківському академічному драматичному імені Тараса Шевченка. Під час Революції гідності і на початку російсько-української війни волонтерила. 2015-го пішла до Збройних сил, почавши свій шлях із солдата.
Зараз вона старший лейтенант ЗСУ та служить у зенітно-ракетних військах Командування Повітряних Сил ЗСУ. Отримавши направлення у відрядження вона спробувала купити квиток на потяг у спеціально виділених для цього військових касах. Що з цього вийшло читайте у її атмосферному дописі, який вона зробила на своїй сторінці у Фейсбук.
***
Прийшла ТЛГ.
– Їдеш у відрядження
– ➕
Їду на вокзал.
15:01
На вході смердючий дід з жирним підборіддям, у формі яка додає +500 до крутості «охорона».
– Прінцеса ти ета куда? Ні відіш трівога.
– Я взагалі то в військові каси, які під час тривоги працюють для військових.
15 хвилин кАчу зі Шреком і я всередині.
Крихітна підвальна кімната.
Військова каса N2.
– Доброго дня, в мене посвідчення про відрядження мені потрібен квиток
– Та што ж вас многа так, мне душна… білетав нет.
– Я в курсі. І приїхала в військову касу саме через те, що їх немає онлайн, а не понюхати сходами бомжів.
– Нє, ну я ні знаю, ну нєт білєтав, Лєначька Лєначька! Мнє душна!
4 каса.
– Доброго дня, я військова, мені потрібен квиток
– Вам треба замовити онлайн!
– Я замовляла, мою заявку обробили і не змогли допомогти.
– Подзвоніть на гарячу лінію!
Дзвоню. Слухаю як Укрзалізниця дякує військовим за звитягу. 15 хвилин нудотної одноманітної мелодії з кабаків часів 90-х. Далі просто шум. Два здоровезні близнюки за 40 в камуфляжних футболках:
– То мабудь РЕБ, ггг…
Дзвоню, слухаю, кінець звʼязку. Дзвоню, слухаю, кінець звʼязку. Дзвоню, дзвоню, дзвоню…
– Все запропоноване не працює, як мені виїхати у відрядження??
– Лєначька я щас в акно випригну!!!
Каса N2.
Каса N4.
Каса N2
Зробила ще 3 заявки з різними параметрами. Кисень майже скінчився, двері продовжують працювати на вхід.
Вентилятор штовхає мені в обличчя дивну густу суміш, яку я намагаюсь вдихати докладаючи для цього неабияких зусиль.
В сраку такі покупки, відсутність квитка краще за асфіксію.
Рву ручку на себе, в обличчя вдаряє запах шпал та скислих тряпок для підлоги.
– Ідіте в ваєнную камендатуру! – несеться навздогін
Два здоровезні близнюки в камуфляжних футболках залишаються насолоджуватись вайбом 90-х.
Три сходинки вгору.
Порожня зала кас в абсолютній тиші виглядає сюрно.
Десь на пероні – дін-дон…
Дзвінок під табличкою «Військова комендатура».
3 поверх.
– Доброго дня, у мене лист відрядження, як мені оформити документ щоб уїхати?
– Ой ну що ви, сьогодні ж пʼятниця, короткий день, коменданта вже немає.
– ЯК. МЕНІ. ПОЇХАТИ. У ВІДРЯДЖЕННЯ??
– Я нічим не можу вам допомогти, я просто черговий, я зовсім не опікуюсь цими питаннями. А подзвоніть на гарячу лінію?
….
– Який блять короткий день?? Де мені взяти той клятий квиток?? ВИ!!! ПОЯСНІТЬ МЕНІ!!! ДЕ МЕНІ ВЗЯТИ КВИТОК ЩОБ ПОЇХАТИ ПАРАБОТАТЬ!!!
*розводить руками, млосно усміхається
Не знайшовши, а ні відповіді на питання, а ні проїзний документ для відрядження виходжу з вокзалу.
18:30
Укрзалізниця дякує захисникам за звитягу!
З Днем Конституції.
***
Врешті після публікації в соцмережі й активного обговорення в коментарях з прокльонами Укрзалізниці й теганням керівництва, військовій видали таки квиток з вибаченнями.
“UPD: Років 15 тому це неможливо було навіть уявити, а сьогодні це стало реальністю і працює. Я дякую Oleksandr Pertsovskyi та Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia за реагування та допомогу. Я з квитком” – оновила свій пост Алла.
Директор філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олександр Петровський вибачився у коментарі до цього допису Алли Бовт й зазначив:
“Передовсім щиро вибачаюсь! Неприпустимо, щоб ви втрачали так час та нерви. Якщо ще актуальна поїздка – напишіть мені, вирішимо ментально. Щодо системи:
1) https://services.uz.gov.ua/military – cпеціально цей сервіс запустили, щоб військовослужбовці могли і в останній момент мати доступ до квитків, постійно додаємо туди маршрути та напрямки. Сьогодні ~500 таких заявок оформлюється щодня. Будь ласка, киньте номер заявки, щоб ми розібрались, у чому стався збій,
2) Щодо роботи каси – як раз перевели її в цокольне приміщення, щоб працювала і під час тривог.
Зробимо все можливе, щоб там було комфортне, а питання вирішувались”
Всі фото зі сторінки авторки у ФБ
Tweet