В Києві збираються будувати велодоріжки по 700-800 гривень за квадратний метр. Однак насправді ці роботи коштують в 4-8 разів дешевше.
Наразі в Програмі влаштування і розвитку велосипедних доріжок в Києві на 2010-2012 роки вартістю 19 млн. грн. передбачено, що один квадратний метр вело доріжок коштуватиме 490 грн. В цю суму входить розробка проектно-кошторисної документації, асфальтування, нанесення розмітки, встановлення шляхових знаків, зниження бордюрів, зелені насадження.
«Тепер все подорожчало. Один квадратний метр вело доріжки може обійтись міський казні у 700-800 грн.» – повідомили в Київській міськдержадміністрації.
Разом з тим, за оцінкою менеджера шляхо-будівельної компанії «Артембуд» Артема Григоряна, будівництво 1 кв м асфальтованої доріжки з відсипкою щебенем коштує 100-200 грн., а просто намалювати вело полосу на проїжджій частині чи тротуарі коштує 1 грн. за 1 погонний метр.
Також є думка, що запропонована в КМДА програма створення веломаршрутів взагалі утопічна.
«Будувати доріжки біля проїжджої частини – це нісенітниця, на них відразу будуть паркуватись автомобілі, – каже співробітник київського інституту «Гіпроград», який не назвав свого прізвища. – А відрізати частину тротуару – не найбільш розумне рішення, там все рівно будуть гуляти мамочки з колясками. Єдиний вірний вихід – прибрати припарковані авто з правого ряду і зробити там вело полоси, відділивши їх спеціальним огородженням але для цього треба спочатку розвантажити місто від машин: збудувати паркінги, зробити платний в’їзд в центр столиці, організувати односторонній рух, а вже потім братись за розвиток інфраструктури».
Проектування велодоріжок в Києві займається ТОВ «Білтек», яке отримало на ці роботи 1 млн. грн. За останні два роки було відкрито вело доріжку вздовж вул. Здолбунівська (4,7 км асфальтованої доріжки по газону), Дніпровській набережній (0,4 км відділено фарбою від трутуару) і вздовж пр. Бажана (6 км перед Євро-2012 викладено червоним асфальтом).