Червоненко — треба фактів? Будь ласка!

Ситуація, яка склалася в Міністерстві транспорту, схожа на військову операцію «Блискавка» – від понять блискавично (тому що часу обмаль) та блискуче, що означає якомога найбільше вкрасти державної власності. І, схоже, ніякі публікації в засобах масової інформації, а ні славетна битва з проявами корупції в оточені президента, не лякають відважного Євгена Алольфовича Червоненка, який наче прагне взяти рекорд щодо розкрадання державної власності в найкоротший строк. А про строк все ж таки слід пам”ятати громадянину Червоненку Є.А.Проте, факти свідчать, що крім наживи на державній власності Червоненко Є.А. більш нічого бачити не в спромозі. Так, спільно зі своїм «подільником» — Генеральним директором «Укрзалізниці» – З.Афтаназівим, Є.Червоненко спішно підготовив до першочергової приватизації цілу низку рентабельних підприємств Укрзалізниці.

На виконання доручення Є.Червоненка № 26978-16-11-05 від 06.09.2005 року, З.Афтаназів підготував для патрона перелік з 50 найліквіднійших

підприємств «Укрзалізниці», серед яких:

— Український державний центр з експлуатації спеціалізованих вагонів

«Укрспецвагон»;

— Український державний центр залізничних рефрижераторних перевезень

«Укррефтранс»;

— Український державний центр транспортного сервісу «Ліски»;

— Конотопський державний вагоноремонтний завод;

— Одеський механічний завод;



та багато інших підприємств з щомісячними оборотами у десятки мільйонів гривень кожний.

Практично на всіх підприємствах з переліку З.Афтаназіва вже почали діяти Довірені особи Є.Червоненка, які практично відсторонили керівників підприємств від грошових потоків. Як свідчить наявна інформація, помічники Червонека та Афтаназіва встановили повний контроль над розподілом коштів підприємств, та обклали «оброком» контрагентів, який, за даними останіх, значно перевищує «дореволюційний».

Наприклад, на даний час радники Афтаназіва — Павло Дмитрович Гайдай та Руслан Петрович Мехед, без законних на то підстав, практично керують ДП «Укрспецвагон» — розподіляють фінансові потоки державного підприємства на користь вище названих «папіків» та близьких до них комерційних структур. Ці ж «радники» дають вказівки керівництву підприємства на укладання договорів та підписання інших фінансових документів, проводять зустрічі на території підприємства з представниками фінансових кіл (останній раз – з Харківської області), правоохоронними та контролюючими органами.

Без погодження з П.Гайдаєм та Р.Мехедом керівництво ДП «Укрспецвагон» не має права прийняти жодного рішення. Як відомо, Гайдай є давнім партнером Є.Червноненка, до призначення на посаду радника був головою правління ВАТ «Орлан-транс» та виконував інші «делікатні» доручення.

Спішно завершується приватизація Українського державного центру транспортного сервісу «Ліски»; це подарунок з братського плеча – Червноненку Ігорю Альфредовичу, брату в.о. мінісра транспорту.

За даними екс-голови СБУ О.Турчинова, Євген Червоненко, «відпрацьовуючи російські хабарі», незважаючи на численні порушення, продовжує безкоштовну передачу терміналу Іллічівського порту приватній структурі.

Виникає питання – в чиїх інтересах працює Є.Червоненко? Нагадаємо, що приватне підприємство «Укртрансконтейнер» представляє в Україні інтереси російської «Національної Контейнерної Компанії». В свою чергу, її засновником є компанія з обмеженою відповідальністю «Транскарго Європ Лімітед» (Великобританія), яка не відповідає за своїми зобов’язаннями перед державним портом.

Таким чином, враховуючи низьку платоспроможність, ПП «Укртрансконтейнер» свої зобов’язання виконати не в змозі, та й не має на меті. В той же час, відповідно до умов договору та норм чинного цивільного законодавства, після закінчення дії договору про спільну діяльність майно, надане у спільну власність, та витрати на його реконструкцію і модернізацію, зроблені за рахунок внеску у спільну діяльність, підлягають поверненню (відшкодуванню) комерційній структурі.

Таким чином, Ілльічівський МТП має повернути ПП «Укртрансконтейнер» задіяне у спільній діяльності обладнання, а також відшкодувати витрати на модернізацію власного обладнання. Зроблені за рахунок внеску ПП «Трансконтейнер», які лише на першому етапі розвитку контейнерного терміналу повинні скласти $19 мільйонів.

Крім того, за інформацією офіційного сайту зареєстрованих у Великобританії компаній – www.companies-house.gov.uk, юридична адреса компанії «Транскарго Європ Лімітед» не співпадає з юридичною адресою, наведеною у документах, наданих ПП «Укртрансконтейнер». В той же час, наведена юридична адреса компанії «Транскарго Європ Лімітед» співпадає з юридичною адресою компанії «Транскарго Лімітед», яка збанкрутіла у 2003 році.

Аналізуючи умови договору про спільну діяльність, можливо зробити висновок, що умови даного договору задовольняють тільки пана Червоненка та комерційну структуру з невідомим, «англійським», походженням. А ні в якому разі не державу.

Виходять за всякі рамки корупційних проявів і дії Є.Червоненка щодо АБ «Експрес-банк», який обслуговує практично всі грошові потоки Укрзалізниці. Нещодавно, під шквальним тиском в.о. міністра транспорту, шляхом проведення додаткової емісії контрольний пакет акцій банку перейшов у володіння запорізького «Індустріалбанку», який з недавніх пір став належати фінансовій «імперії» скромного держслужбовця Червоненка. Як свідчать приголомшені співробітники банку та «Укрзалізниці», під час голосування щодо додаткової емісії акцій Є.Червоненко суворо заборонив державним акціонерам викупати додаткові акції.

Нещодавні події щодо відставки уряду надавали надію, що з ним відійде у минуле і горезвісний розкрадач державної власності Червоненко. Однак, як нещодавно засвідчив Євген Адольфович у колі своїх друзів, «бог не фраєр, а президент тем более». Тому йому нібито знову віддають «на відкуп» Мінтранс. Хотілося б надіятися, що це все ж таки брехня самого Червоненка, без якої він, звісно, жити не може. Хочеться надіятися, що в Президента досить мужності, щоб не повторювати кадрових помилок. Втрата Україною портів і «Укрзалізниці» сьогодні ймовірна, як ніколи.

Роман Копов, спеціально для «УК»

Читайте также: