Дорожнє «пекло» на 1,5 роки: Шулявський шляхопровід зруйнують у перші вихідні листопада
Шулявський шляхопровід готують до знесення. Це трапиться 3-4 листопада, у вихідні дні. Перед водіями, які щодня їдуть на Шулявку, стоїть завдання вивчити схему об’їзду. Адже популярний шляхопровід закриють на 1,5 року, поки не зведуть новий.
-Звичайно, в перші дні буде пекло на дорогах, але, сподіваємось, не довго, – говорить головний інженер КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва» Олександр Здольник. – Зараз розставлятимуть дорожні знаки й нові світлофори для об’їзду транспортом будівельної зони. Переобладнали вже контактну мережу для тролейбусів. Машини поїдуть по вулицях Нестерова, Цедика, Гарматній та Виборзькій.
-В найближчі дні будуть зносити кіоски, які ще залишилися біля станції метро «Шулявська», – пояснює Олександр Здольник. – А будівельники тепер зайняті тим, що переносять й розширюють зливову каналізацію, водогін, телефонні й електрокабелі. Все робиться з таким розрахунком, аби, на майбутнє був простір для якихось інших інженерно-транспортних рішень. Тобто, – з урахуванням футурології працюємо. Мережі із початку почали перекладати так, щоби бути на 100 відсотків впевненими, що в будівельну пляму колись вміститься щось більше. Наприклад, раптом нащадки захочуть збудувати розв’язку за кресленнями Віктора Петрука. Але нині будуємо за затвердженим проектом розв’язку «не повний конюшинний лист» із знесенням ливарного цеху заводу «Більшовик». Питання про знесення повністю відпрацьоване, документи на виході.
-«Неповний конюшинний листок» дворівневої розв’язки, яку ми будуємо, такий тому, аби не зачіпити вестибюль станції «Шулявська», – пояснює Олександр Здольник. – До речі, за наполяганням громадськості варіант Віктора Петрука ретельно пророблявся, була проведена технічна експертиза, й виявилося, що збудувати велетенську споруду проблематично саме через метрополітен. Тому, що палі треба було б занурювати на відстані 2-3 метрів від наклонних тунелів ескалаторів станції й впритул до вестибюлю станції. Крім того, якщо втілювати задум Петрука, але, у відповідності з ДБН й робити правильні радіуси горизонтальних кривих розв’язки, то, знов таки, постраждає споруда метрополітену. Місту краще все ж таки зберегти метрополітен. Тому на сьогодні, вирішено будувати за затвердженим проектом.
Демонтувати Шулявський шляхопровід будемо повністю. Першим знесемо прогонові споруди, опори, потім і фундамент до ростверків. Поле з паль (частину фундаментів) доведеться покинути. Є висновок експертизи, що старі фундаменти не придатні для нових сучасних й майбутніх навантажень. Замість старих тут встановлять нове пальове поле.
Під час всіх цих робіт проспект Перемоги не перекриватимуть для транспорту повністю, тільки частково обмежуватимуть рух по одній смузі. Обов’язково працюватимемо вночі.
Нагадаємо, реконструкція Шулявського шляхопроводу коштуватиме 830 мільйонів гривень. // Вечірній Київ
Tweet