Гід підприємця: де краще розміщувати рекламні лайтбокси
Конструкції у вигляді світлових панелей давно завоювали популярність як ефективний рекламний носій для розміщення на вулицях міст. Яскраві лайтбокси, що привертають увагу, здатні за лічені секунди донести необхідну інформацію до сотень перехожих і навіть автомобілістів.
Згідно з дослідженнями, до 70% від кількості людей, які побачили рекламний щит з підсвічуванням, запам’ятають розміщену на ньому інформацію. Це один із ключових показників ефективності зовнішньої реклами, зазначають експерти компанії «Креатив». Тому, на їх думку, важливо грамотно підійти до питання розміщення лайтбоксу.
Основні фактори при виборі місця для лайтбоксу
При виборі конкретного місця для встановлення рекламного лайтбокса фахівці компанії радять враховувати кілька ключових моментів:
- Щільність та інтенсивність пішохідних потоків. За інтенсивного вуличного трафіку рекламу в лайтбоксі може побачити велика кількість людей за одиницю часу. Оптимальними місцями за цим показником є райони біля торгових і бізнес-центрів, метро, автовокзалів та інших об’єктів, де спостерігається велика кількість пішоходів.
- Інтенсивність транспортних потоків. Розміщуючи лайтбокс уздовж автомагістралі або на перехресті, можна помітно розширити охоплення аудиторії за рахунок водіїв і пасажирів проїжджаючого транспорту. Найкраще для встановлення конструкцій підходять ділянки зі щільним, але не надто швидким рухом, де у шоферів є можливість встигнути прочитати рекламне повідомлення. Точки з безперервним транспортним потоком також вельми затребувані.
- Щільність навколишньої забудови. Перш ніж обирати майданчик для лайтбоксу, необхідно оцінити сусідні будівлі та споруди – їхні розміри та відстань до місця передбачуваного встановлення конструкції. Це важливо, оскільки споруди можуть ускладнювати видимість рекламного полотна для перехожих і учасників дорожнього руху.
- Природні умови освітленості та погодні фактори. Обираючи точку розміщення лайтбоксу, важливо упевнитися, що в будь-який час доби його поверхня буде достатньо освітлена – так реклама читатиметься максимально ефективно. Крім того, конструкція має бути захищена від впливу опадів і вітру, інакше термін її служби може скоротитися.
Нестандартні форми світлових коробів для привернення уваги
Сьогодні на ринку представлено безліч цікавих варіантів незвичайних світлових коробів, виконаних у формі різних об’ємних фігур:
- Багатогранні конструкції, що нагадують кристали або дорогоцінні камені.
- Фігурні лайтбокси у вигляді букв, логотипів компаній або стилізованих предметів – наприклад, автомобіля, якщо рекламується автосалон.
- Об’ємні моделі у формі людських фігур або персонажів кінематографа для привернення уваги дітей і підлітків.
- Конструкції на металевому каркасі зі світлодіодним підсвічуванням, що дають змогу створювати різні тривимірні композиції.
Про ціни на такі та інші конструкції зовнішньої реклами можна дізнатись на сайтах спеціалізованих агенції https://kreatuv.com.ua/uk/.
Tweet