Укрзалізниця запускає у власному застосунку функцію моніторингу квитків з автовикупом

Після успішного тестування Укрзалізниця запускає функцію моніторингу квитків у своєму застосунку з можливістю автовикупу для всіх користувачів. Нова опція буде особливо доречною напередодні періоду відпусток та канікул, значного попиту на поїзди західного напрямку, адже дозволить пасажирам відстежувати появу квитків та автоматично їх викуповувати.

Аби скористатися новою функцією, необхідно в застосунку пройти авторизацію через Дія.Підпис.

Для авторизованих користувачів застосунку Укрзалізниці доступний моніторинг двох типів:

  • моніторинг квитків на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);
  • моніторинг квитків на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажу поїздів між обраними містами).

У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення. Оплата по замовленню з банківської картки знімається одразу.

Якщо моніторинг буде скасований користувачем або потрібні квитки не знайдуться, то кошти повернуться на банківську картку автоматично.

Про знайдені автоматичним моніторингом квитки користувач отримуватиме у застосунку Push-сповіщення.

Аналогічно Push-сповіщення про вже викуплені квитки надходитимуть користувача, які скористалися опцією автовикупу.

Моніторинг та автоматична купівля квитків недоступні для поїздів до/з Польщі (крім Інтерсіті+) та прямого поїзда Київ — Відень. Проте пасажири можуть отримувати сповіщення про відкриття продажу квитків на ці напрямки.

Завантажити або оновити застосунок можна за посиланням.

Пропозиції та зауваження щодо функції «Відстежування вільних місць» від користувачів продовжують прийматися через розділ «Зворотний звʼязок» у застосунку. // АТ Укрзалізниця

You may also like...