В аеропорту турецького курорту Анталія загорівся при посадці російський аналоговнєтний літак Sukhoy Superjet 100
В аеропорту Анталії загорівся літак російської авіакомпанії “Азимут”, який прилетів із Сочі. Про це повідомляє турецький авіаційний портал AirportHaber
Як зазначено у новині, у літака Sukhoi Superjet 100 загорівся двигун. Займання виявили після зупинки літака на злітно-посадковій смузі. Незабаром на місце події прибули пожежники які евакуювали 79 пасажирів.
Портал зазначає, що, за попередніми даними, внаслідок пожежі жертв і постраждалих немає, пасажирів встигли евакуювати, добре що це одоробло не впало на місто. Нагадаємо, що турки, на відміну від країн ЄС, не відмовилися приймати російських туристів, ще й на літаках власного виробництва.
За даними джерел ВЧК-ОДПУ, у Сухого «Суперджет 100», що загорівся в Анталії, відмовив спочатку автопілот, літак заходив на посадку в режимі Direct Mode (резервна система управління). Під час посадки літак перевищив допустиму швидкість, через що дотик із ВВП був жорстким, і конструктивна помилка розташування задніх стійок шасі та паливних баків, про яку писалось неодноразово, стали причиною пожежі. Дивом вдалося уникнути людських жертв, літак не підлягає відновленню.
З такої самої причини загорівся Суперджет у Шереметьєво 2019 року, тоді загинула 41 людина.
Загалом у російському флоті експлуатується понад 160 “суперджетів”. До 2030 року до них мають додати ще 142 аналогічних борти вітчизняного складання, йдеться в комплексній програмі розвитку авіаційної галузі РФ.
Тим часом за два роки дії санкцій проти Росії через її повномасштабне вторгнення в Україну Росавіація зафіксувала близько однієї тисячі авіаінцидентів: найчастіше в документах фігурують інциденти з літаками Boeing 737-800 (132 випадки), російськими “суперджетами” RRJ-95LR (74) і RRJ-95B (71). На третьому місці – Airbus A320 (67 випадків).
З початку 2024 року публічно повідомляли про 20 випадків, пов’язаних із відмовою в роботі двигунів на різних авіалайнерах у Росії. Тричі ця причина стосувалася SSJ 100. Тим часом Росавіація з якихось причин не поміщає до своєї статистики багато технічних несправностей із російськими літаками – у підсумку, згідно з їхнім звітом, останні два роки кількість авіаінцидентів у РФ знижується.